Hay 8$ justos recienes para pedir, pero en opciones de withdraw no me sale ninguna, ni PP ni PZ.
We are working to solve all issue but it will take time to solve kindly dont send me Multiple tickets for asking things i have no time for it.
We are paying from perfectmoney to perfectmoney users.and payza is still reviewing our sites you can deposit by payza but we start payza payouts as soon as payza review will be complete.
But you must invest from payza or pm for payouts.This is going good situation but i will run both sites on any cost and its my promise i will bring back paypal also in future.But its will take enough time.
We will support you life time.stay with us.Have a nice day
----------------------------------
Estamos trabajando para resolver todo problema, pero se necesitará tiempo para resolver amablemente No me enviar entradas múltiples por preguntar cosas que no tengo tiempo para ello.
Estamos pagando desde PerfectMoney a PerfectMoney users.and AlertPay todavía está revisando nuestros sitios se puede depositar por AlertPay pero comenzar los pagos tan pronto como AlertPay AlertPay revisión será completa.
Pero hay que invertir de AlertPay o pm para payouts.This va buena situación, pero voy a correr ambos sitios en cualquier costo y su promesa voy a traer de vuelta paypal también en future.But su tardará bastante tiempo.